Mnoho lidí netuší, co vše stojí za tím, když někdo vede firmu a co vše se musí platit, kam všude se musí dávat výdaje a kdyby to lidé věděli, určitě by bylo méně podnikatelů než je. Všichni si představují, http://www.bvv.cz/go-regiontour/aktuality/vystavovatele-se-predstavuji/ jak je vše jednoduché, že stačí jen to a to, ale zapomínají na to, kolik věcí se musí platit a jsou přitom neviditelné. Je to opravdu dost povinností a jednou z nich je reklama. Reklama je velmi důležitý prostředek k tomu, aby člověk dosáhl návštěvnosti jednak své firmy, ale jednak i webových stránek, které si lidé nechávají stále častěji zřizovat. A my se jim nedivíme. Reklamy však nejsou pouze na internetu. Kde všude takovou reklamu můžeme najít?

reklamy

S reklamou se setkáváme poměrně na každém rohu a každém kroku, a to nejen na internetu. Na internetu se setkáme například s PPC reklamou v Hradci Králové, na kterou když klikneme, za každý klik musí firma zaplatit společnosti, u které si reklamu nechává zřizovat. Co ale taková reklama v offline světě? Například jdeme do obchodního centra a v rádiu slyšíme reklamu na nějakou stránku či e-shop, případně různé nabídky na obchody, které se v daném obchodním centru vyskytují.

televize

Kromě tohoto se můžeme setkat také s různými plakáty, nebo třeba s reklamou v novinách či televizi, ale ta v té televizi také ve své podstatě spadá pod online reklamy. Co je ale lepší? Reklama na internetu nebo někde v terénu? Jediné, o co v této situaci jde je to, pro jakou cílovou skupinu je to určeno. Je jasné, že na PPC reklamu v Liberci kliknout spíše mladí lidé než starší. Starší lidé se na internetu zas tolik nepohybují, a tak se pro ně používají právě reklamy například v rádiu, což cílí na posluchače, kteří jsou buď v autě nebo právě starší posluchači, kteří si rádio pouští jen tak. Proto se nedá úplně jednoznačně určit, jaká reklama je lepší a účinnější, protože jde o to, na koho cílíte. Není ale pravidlo, že na internet se dívají jen mladí lidé, na to pozor.