Výběr vhodných reklamních a dárkových produktů je náročnou záležitostí. Je potřeba totiž zvážit, zda danými produkty chceme něco vyjádřit. Například, zda mají souviset s tím, čím se firma zabývá, jaká je její filozofie nebo kam chce firma dospět. Může jít také jen o náhodně vybrané produkty, u kterých je jedno, které vybereme a nepotřebujeme hledat nějakou hlubší souvislost.

Nabídka je široká a lze tak vybrat produkty z několika oblastí. Jde například o věci do kuchyně, kam lze zařadit hrnky, sklenice, mísy, nádobí či příbory. Další oblastí jsou kancelářské potřeby, kam tradičně spadají kovové propisky, dřevěné pastelky, dřevěné tužky, bloky a zápisníky, kalendáře a podobné produkty. Další kategorií mohou být předměty určené na sport a turistiku, výbava do auta. Také se hojně využívají věci určené k lepší bezpečnosti osob. Sem patří například reflexní pásky a vesty.

reklamní textil

Velkou oblastí jsou reklamní textil. U něho lze využít téměř cokoli. Od čepic, kšiltovek, šál až po košile, tílka, vesty a bundy. Textil se v tomto případě využívá i jako firemní trička s potiskem či vesty, bundy a další oblečení, které se nechá potisknout logem firmy a je určené pro zaměstnance. Díky tomu se získá určitý dress code, který bude společný pro celou firmu. Firemní trička bývají hodně využívané a jde o velmi praktickou věc.

rekalmní produtky

Lze být i originální a pro reklamní účely lze zvolit i elektroniku a další podobné produkty. Další oblastí, ze které lze vybírat jsou ekologické předměty. Tam spadají i věci zmiňované výše. Jde o předměty vyrobené z přírodních materiálů, jako je dřevo, bavlna, bambus, sklo, porcelán a výrobky z recyklovaných materiálů. Do této kategorie lze zařadit oblečení, papírové a látkové tašky a batohy. Také hrnky, skleněné láhve na pití, dřevěné tužky a například bambusové misky a příbory.